فروشگاه های دارای نماد

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

در مقاله ای که دیروز با موضوع « کسب درآمد از طریق همکاری در فروش» در وبلاگ گداشتم ، یکی از مواردی که برای انتخاب یک فروشگاه و همکاری با آن عنوان شده بود ؛ دارای نماد اعتماد بودن آن فروشگاه یا کسب وکار بود دوستان عزیز می توانند لیست فروشگاههای دارای نماد را در این نشانی ببینند.

 

www.enamad.ir/ShopList.aspx



موضوعات مرتبط: آموزش ، فرهنگ تجارت الکترونیک ، همکاری در فروش ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, ] [ 19:21 ] [ رسول ]
[ ]

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

چگونه از طریق سامانه‌های همکاری در فروش درآمد اینترنتی داشته باشیم؟


 

همکاری در فروش

سامانه‌های همکاری در فروش سایت‌هایی هستند که مثل یک فروشگاه اینترنتی محصولات یا خدماتی برای فروش ارائه می‌کنند. این سایت‌ها بخشی را در ساختار فنی خود در نظر گرفته‌اند که کاربران همانند فروشندگان مستقل، با فروش محصولات آن‌ها کارمزد فروش دریافت می‌کنند. این کارمزد فروش اصطلاحا پورسانت نام گرفته است. ایده اولیه این سبک درآمدزایی قبل از اینترنت هم وجود داشته و بسیاری از تولید‌کنندگان، مراکز توزیع و فروش، فروشندگان مستقلی داشته‌ و دارند که با اساس تعداد فروش، جذب مشتری یا تعداد قرارداد انعقادی درآمد دارند. همین نوع بازاریابی و فروش در مدل‌های مختلف در اینترنت هم شبیه‌سازی شده است.

یک سامانه‌ی همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

  • یک سامانه همکاری در فروش درواقع یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که به کاربران امکان ایجاد فروشگاه زیرمجموعه را می‌دهد و حتی در بسیاری از آن‌ها کاربر می‌تواند دامنه اختصاصی خودش را نیز به سایت متصل کند. تمامی اجناس فروشگاه متعلق به فروشگاه مادر است که در صورت فروش از طریق فروشنده اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد و کاربر با سایت ثبت شده خودش نقش یک بازاریابی یا فروشنده را ایفا می‌کند.

همکاری در فروش زیرمجموعه کدام فعالیت اینترنتی است؟

  • همکاری در فروش زیرمجموعه بازاریابی اینترنتی است، بنابراین کسی که علاقه‌مند به فعالیت در این بخش است باید بازاریاب خوبی باشد و به یادگیری مفاهیم بازاریابی و خصوصا بازاریابی اینترنتی مسلط باشد. طبیعی است که صرفا عضویت و ایجاد یک فروشگاه زیر مجموعه یا در اختیار داشتن مزیت فروش یک کالا به تنهایی موجب کسب درآمد کاربر نخواهد شد.

آیا همکاری در فروش می‌تواند یک منبع درآمد دائم یا پایدار باشد؟

  • بله، همکاری در فروش می‌تواند یک منبع درآمد اینترنتی پایدار باشد. برای کسانی علاقه مند به فعالیت تجاری در اینترنتی هستند اما سرمایه یا وقت کافی ندارند می‌تواند یک منبع درآمد خوب و مفید باشد.

مزایای همکاری در فروش نسبت به داشتن یک فروشگاه مستقل چیست؟

  • عدم نیاز به سرمایه‌گذاری مالی، فنی و انسانی برای راه‌اندازی کسب‌وکار، ریسک‌پذیری بسیار پائین، عدم تعهد فروشنده در قبال پشتیبانی و خدمات پس از فروش، عدم محدودیت زمانی و مکانی برای انجام کار و ..

فعالیت در سامانه‌های همکاری در فروش بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای اکثر کسانی که علاوه بر درآمد اینترنتی به بازاریابی و فروش آنلاین نیز علاقه دارند. کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه و صرفا با صرف وقت و با تلاش و پشتکار خودشان درآمد داشته باشند. علاقه‌مندان به تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی نیز به این سبک از کسب‌وکار نیز علاقه دارند.

چگونه اعتبار یک سامانه همکاری در فروش را ارزیابی کنیم؟

  • موارد مهمی وجود دارد که نشان می‌هد یک سامانه همکاری در فروش از اعتبار لازم برخوردار است یا خیر. بنابراین قبل از همکاری در یک سامانه همکاری درفروش این موارد را مد نظر داشته باشید.
  • اول: مراحل ثبت، نماد اعتماد و هویت شرکت یا سایت مذبور را دقیقا بررسی کنید، سامانه همکاری در فروش علاوه بر داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک باید هویت واقعی و مشخصی از نظر شرکت یا شخص ثبت کننده داشت باشد، آدرس و تلفن ثابت و همین‌طور سوابق ثبتی آن را بررسی کنید.
  • دوم: حسن اعتماد عمومی سایت مذبور را در وب، انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی به لحاظ اعتماد کاربران مورد ارزیابی قرار دهید. کافیست نام سایت مذبور را در گوگل و شبکه‌های اجتماعی جستجو کرده و نظرات سایر کاربران را درباره آن ارزیابی کنید
  • سوم: اجناس فروشگاه سامانه مد نظر را از لحاظ شاخص‌های مهم تجاری بررسی کنید. مثل عدم نقض قوانین عمومی و تجاری، قیمت، کیفیت، تنوع و ..
  • چهارم: ابتدا و قبل از فعالیت به عنوان خریدار با پشتیبانی آن تماس بگیرید، کانال‌های پاسخگویی آن را بررسی کنید و نحوه پشتیبانی آن را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • پنجم: سامانه‌ای را که برای فعالیت انتخاب می‌کنید را از لحاظ امکانات فنی، ظاهری، کاربری و اجرای نسبت به سایر سایت‌های مشابه بررسی و ارزیابی کنید.

مهم‌ترین مواردی که در درآمدزایی از همکاری در فروش تاثیر‌گذار است کدام است؟

  • اول: میزان مهارت کاربر در فروشندگی و بازاریابی اینترنتی.
  • دوم: ‌پشتکار، تدوام و خلاقیت در فعالیت.
  • سوم: اعتبار و پشتیبانی سامانه‌ای که از آن استفاده می‌کنید.

موارد مهمی که در درآمدزایی از سامانه‌های همکاری در فروش باید مد نظر داشت؟

  • به تبلیغات و هیاهوی بعضی از سایت‌ها و سامانه‌ها مبنی بر درآمد زودبازده و قابل توجه در مدت زمان کوتاهی توجه نکنید. بازاریابی و فروش کاری مهارتی، تکمیلی و زمان بر است. انتظار نداشته باشید در روزها و حتی هفته‌های اول کار، به درآمد قابل توجهی برسید.
  • در شروع کار می‌توانید همزمان در یک یا چند سایت فعالیت خود را شروع کنید، تا نسبت به خدمات آن‌ها شناخت بیشتری پیدا کنید. ترجیحا سعی کنید یک دامنه خوب و مناسب برای خودتان ثبت کنید و از سامانه‌هایی استفاده کنید که اجازه اتصال سایت شما را به دامنه اختصاصی می‌دهند.
  • پیوسته و تا زمان فعالیت مهارت و دانش بازاریابی اینترنتی را بیاموزید و مهارت خودتان را تقویم کنید.

منبع : www.netstart.ir



موضوعات مرتبط: آموزش ، همکاری در فروش ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, ] [ 13:46 ] [ رسول ]
[ ]

سایت های مطمئن برای همکاری در فروش

سلام خدمت دوستانی که قصد تجارت الکترونیکی دارند

قول داده بودم که مطالعاتمو در اختیار شما هم قرار بدم ؛ من بعد از مطالعه دریافتم که معتبر بودن یک سایت برای همکاری در فروش خیلی مهم است ، چون یک موقعی شما فعالیت میکنی و طرف هیچ پورسانتی نمی دهد یا اصلا به دلیل بی کیفیت بودن محصولات یا عدم پشتیبانی از مشتریان وقت شما را تلف می کند بدون اینکه به سود مطلوبی برسید .

به همین خاطر من بعد از درآوردن اسامی فروشگاههای دارای نماد اعتبار شروع به جست و جو در اینترنت کردم همه اکثرشون سیستم همکاری در فروش نداشتنداما برخی ها داشتند .

در اینجا سعی میکنم اونهایی که خودم ثبت نام کردم رو معرفی کنم ، انشاالله که بتونید استفاده بکنید .

به قسمت فروشگاه وبلاگ مراجعه کنید اونجا می تونید نمونه ای از محصولات رو ببینید .

اولین سایت ، سایت همکاران است که هم امکانات خوبی برای بازاریابها گذاشته و هم پشتیبانی عالی از مشتریان داره .

از لینک زیر میتونید مراجعه کنید:

کسب درآمد

 

دومین سایت ، سایت زپو هست که محلیه برای قرار دادن فایلها برای فروش ؛ شما می توانید هم فایلهاتون رو برا فروش اینجا قرار بدین و هم می توانید فایلها اعم از مقالات ، پاورپوینت ، آموزشی و غیره رو از اینجا خریده و دانلود کنید .

سایت زپو به آدرس :www.zepo.ir

سومین سایت ، سایت ایران مارکت سنتر که واقعا سیستمی نو و جذاب طراحی کرده است به این صورت که شما هم می توانید محصولات خود را برای فروش در آنجا قرار بدین و هم اگر محصولی ندارید می توانید به تبلیغ و فروش محصولات دیگران بپردازید .

نکته متمایز این سایت این است که با عضویت درآن تنها با یک فروشگاه ارتباط ندارید بله می توانید با تمام فروشندگان سایت که تا الان بیش از 3000 هزار (به نوشته خود سایت) فروشگاه است ، ارتباط کاری برقرار کرده و در نتیجه امکان اینکه سود بیشتری دریافت کنید بسیار بالا می رود امید وارم بتونید استفاده کنید .

اینم لینک ورود و ثبت نام :

http://bziran.com/AdsAffiliate.php?AdsID=60479

 چهارمین سایت ، سایت فروتل است این فروشگاه کلا چندین روش را برای درآمد زایی پیشنهاد می کند که هر کدام از کاربران می توانند بسته به علاقه و توان خود با چند روش از آنها کسب درآمد داشته باشند اما یک روش منحصر و جذاب برای درآمد زایی دارد که من در سایتهای دیگر ندیدم و آن جمع آوری اطلاعات اصناف است ، که می توان گفت درآمد خوبی دارد برای معرفی هر صنف می توان 50 هزار تومان دریافت نمود که به نظر کار آسانی است امید وارم بتونید استفاده کنید .

اینم لینک ورود و ثبت نام :

http://frotel.com/ads-reg.php?bz=83831

پنجمین سایت ، سایت ای ویز است این فروشگاه پنج روش همکاری در فروش در اختیار کاربران قرار می دهد که هرکس بسته به توانایی خود می تواند از آنها استفاده کند .

توصیه می کنم اونهایی که دارای روابط عمومی بالا و دوستان زیاد یا فروشنده کارت شارژ هستند حتما به این فروشگاه سر بزنند .

اینم آدرس :

http://eways.ir

ششمین سایت ، سایت کافه همکار که یک سایت فروش فایل می باشد کسانی که دنبال سود بالای پورسانت در فروش هستند می توانند در این سایت ثبت نام نمایند و گام در راه کسب درآمد بنهند .

لینک ورود و ثبت نام :

سایت فروش فایل

هفتمین سایت ، سایت ملی مارکت است

لینک ورود و ثبت نام :

http://mellimarket.biz/index.php?ref=4531

 هشتمین سایت ، سایت مهرآوران می باشد البته تفاوت عمده این سایت با سایتهای قبلی که معرفی کردم اینه که این سایت حداقل پرداختش 50 هزار تومان است برخلاف موارد قبلی که از 1 تا 5 هزار تومان بودند اما نکته تمایز دیگر هم دارد آن هم اینکه کوکی نصب شده روی اون تا 60 روز باقی می ماند .

امیدوارم بتونید استفاده کنید

اینم لینک ورود و ثبت نام :

http://mehravaran.com/clients/aff.php?aff=361

 نهمین سایت ، سایت اسلام مارکت می باشد که محصولات مذهبی ارائه می دهد.

برای ورود روی بنر کلیک کنید :

دهمین سایت ، سایت شاپ گستر

http://shopgostar.biz/

شاپ گستر



موضوعات مرتبط: آموزش ، همکاری در فروش ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, ] [ 13:44 ] [ رسول ]
[ ]

فرهنگ تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

http://dehkadeco.ir/images/tasavir/bakhsh1/e-commerce/Ecommerce-fasl2.jpg

یکی از پدیده های تازه شناخته شده در چند سال اخیر در کشورمان تجارت الکترونیک می باشد ؛ تجارتی که به تولید کنند گان اجازه می دهد بدون واسطه محصول خود را به دست مشتری برسانند ، به فروشندگان امکان می دهد که با صرف هزینه کم و اشغال فضای فیزیکی کم با دیگر همکاران خود به رقابت بپردازند و همچنین به خریداران امکان می دهد که با مطالعه دقیق محصول و مقایسه محصول یک شرکت با شرکتهای دیگر بتواند بهترین و باکیفیت ترین محصول را در عین ارزان بودن و وقت هزینه و وقت کم انتخاب و خرید نماید و حتی در مواردی بتواند از خدمات پس از فروش محصول و امکان باز پس دادن آن در صورت عدم رضایت استفاده نماید .

اما این تجارت پرسود و برای همه می تواند مانند مار خوش خط و خال طعمه های خود را فریب دهد و فرد با صرف هزینه های فراوان به خیال خود محصولی را برای فروش بگذارد یا حتی محصولی خریداری نماید و بعد از بازکردن جعبه ببیند که اصلا با تبلیغات محصول همخانی ندارد و این آن چیزی نیست که او نیاز داشته و بدتر از آن بعد از هفت ای انتظار به پست مراجعه کند جهت تحویل گرفتن محصول اما با کمال تعجب ببیند که هیچ محصولی برای وی ارسال نشده است .

بنابراین همانطور که فرهنگ در بازار حقیقی و تجارت حقیقی از اهمیت برخوردار است ؛ تجارت الکترونیک نیز نیاز به فرهنگ و آموزه هایی دارد تا فروشندگان و خریداران با مطالعه و به کار گیری آنها این بستر مناسب را روز به روز گسترش داده و از امکانات آن استفاده نمایند .

به همین منظوز در کنار آموزش نحوه کسب درآمد از اینترنت و خرید اینترنتی بهترین فروشگاهها و محصولات آنها را نیز معرفی خواهیم کرد تا هموطنان گرامی با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به تجارت الکترونیک نمایند .

 

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/139110090001954.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در فرصت های آینده انشاالله در مورد فرهنگ خرید و فروش و همکاری در فروش(بازاریابی اینترنتی) مطالب بیشتری خواهم گذاشت ؛ از دوستان عزیز خواهشمندم اگر سوالی دارند و یا می خواهند مطلب خاصی را اینجا بگذاریم حتما پیام بگذارند در ضمن بنده آماده انتشار مقالات دوستان عزیز در مورد فرهنگ به معنای عام کلمه هستم .



موضوعات مرتبط: آموزش ، فرهنگ تجارت الکترونیک ، ،

برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 صفحه بعد